Sunday, February 5, 2012

Sedihnye Cinta Kan??

Apa maksud CINTA SEBENAR??? Apa erti CINTA itu?? aku masih tak paham!! Adakah CINTA itu PERMAINAN?? Adakah CINTA itu PENGORBANAN?? Adakah CINTA itu selalu MENYAKITKAN?? or MENYEDIHKAN?? itukah cinta?? Mengapa hati aku selalu sakit bila ade perasaan cinta!! Aku sgt2 mencintai kamu, mengapa kamu mengkhianati cinta aku?? Aku sgt2 menyayangi kamu!! Mengapa kamu mencurangi aku?? Adakah cinta itu hanye permainan bagi kamu?? Tidak bisakah kamu mengerti perasaan ku?? tidak bisakah kamu memahami?? tidak bisakah kamu merasakan cinta ku pada kamu begitu kuat??? Jika kamu pun ada perasaan cinta, kamu pasti merasakannya!! Sakitnya hati ini kan bila cinta di khianati, di curangi!!! Adakah kamu bahagia mmbuat aku terseksa?? Sbb tidak mahu terluka lagi, aku rela melepaskan kamu pergi walaupun aku sgt2 mencintai dan menyayangi kamu!!! Kerna aku mengerti CINTA ITU TIDAK MESTI MEMILIKI!! Adakah ini yg dimaksdkan cinta?? iaitu PENGORBANAN... Rela melepaskannya walaupun TERLALU MENCINTAINYA!!! Sedihnya cinta itu kan?? sakitnya cinta itu kan?? Hanya dapat MERASAI TAPI TIDAK BISA MEMILIKI!!!


Mohd Usroh Bin Said Abdullah

i love you so much!! really mean it!!
thanks for everything!!
you hurt me more than what he did to me before

SBB SAYA CINTAKAN AWK, SAYA LEPASKAN AWK PERGI..
AWK JGN KEMBALI LAGI TAHU TAK??
saya akan doakan awak bahagia laupun awk wat sye terseksa ;)

.cinta tak mungkin memiliki. sedihnye kan.

No comments: